FORUM

TIME ORGANIZATION SESSION ROOM
17:10 ~ 18:40
지속가능 경영을 위한 이노베이션
Innovation for Sustainable Management
Baeknok
[Korea Human Development Institute / Tama University / Japan 100 Years Management Association 한국 인간개발연구원 / 일본 다마대학교 / 백년경영개발기구]

A company’s product represents the country and becomes a global product with the growth of the company through global marketing activities. Taking a company global is challenging, but it is an important factor for sustainable management.
Companies of Korea and Japan, applying their unique corporate culture, have achieved sustainable growth in the global market. In this session, we will share successful cases and discuss various ways to innovate sustainable management.

기업의 한 제품은 기업의 성장과 함께 그 국가를 대표 하게 되고 그러면서 세계적인 마케팅과 함께 글로벌 한 상품이 되기도 한다. 세계 시장을 무대로 한다는 것 은 시작은 어려운 도전이지만 지속경영을 가능하게 하는 힘이기도 하다.
독창적인 문화로 국가를 대표하면서 자국을 대표하는 상품을 영혼의 승부로 성공시키고 대를 이어 지속적 성장을 일궈내는 한국과 일본의 대표 사례를 공유해 본다.

File d2_5_9_2_takanashi PPT.pdf
File d2_5_9_2_takanashi (日本語)発表ppt 新版.pdf
File d2_5_9_2_takanashi(韓国語)発表 PPT.pdf
File d2_5_9_2_高梨(takanashi) (1).pdf
File d2_5_9_3_190527_지속 가능 경영을 위한 혁신.pdf
Speaker

CHO Woojin

TAKANASHI Ichiro

CHO Tae-kwon

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